Myway-Mässa med mersmak

Det blev en härlig blandning godsaker när Privab bjöd in till Myway-mässa med efterföljande galamiddag i Eriksbergshallen. Fm reklam stod för arrangemang och projektledning och vi kunde tillsammans med Privab summera tillställningen till en lyckad heldag med mersmak för alla deltagare. 

Som en av Sveriges största grossister inom konfektyr, snacks och dryck ville Privab bjuda in kunder, leverantörer, partners och prospekts till en inspirerande mässa i Göteborg. I samband med eventet uppmärksammades även händelser, bedrifter och profiler i branschen med en prisutdelning under kvällens galamiddag.

I Eriksbergshallen deltog ca 50 av Privabs leverantörer inom konfektyr, snacks, dryck, tobak, kaffe och glass. De 250 besökarna från service- och dagligvaruhandeln fick uppleva produkter och nyheter från välkända varumärken, mötte befintliga partners och fick möjlighet att knyta nya kontakter för framtida affärer. Flertalet av leverantörerna bjöd på aktiviteter i färgglada och välfyllda montrar och från eventytan i mitten av lokalen kunde mässans besökare lyssna till en närgången intervju med Sven Göran “Svennis” Eriksson. Han bjöd på erfarenheter och berättelser från sin tid som förbundskapten och tränare i en av världens bästa ligor. 

Under kvällens galamiddag och prisutdelning underhölls publiken av Lasse Kronér som konferencier och Arvingarna stod för ett bejublat uppträdande innan kvällens DJ avslutade in på småtimmarna. På scen delade Privab och Myway ut pris till bland annat årets leverantör, produkt och butik. Ett mycket uppskattat inslag bland deltagarna. 

– Att möta en kunds behov och vision och gå från idé och projektledning till arrangemang och genomförande är något vi brinner för på fm reklam, säger Andreas Andersson. Privabs MyWay-mässa är ett tydligt exempel på ett event som vi på fm reklam älskar att arbeta med. Allt börjar med några små idéer och frön tillsammans med kunden som sedan blommar ut till ett fullskaligt arrangemang. Vi trivs när vi får möjlighet att hjälpa våra kunder att inkludera affären med nätverkandet och skapa ett genomtänkt event från start till mål. 

Läs mer om fm reklam som eventplanerare och möjligheter att skapa egna företagsarrangemang här.